En annorlunda fotografering

2010-02-01 , 09:56:20 / Kategori: porträtt/ateljé

Modell: Tyke
Foto och redigering: Jag

Känns annorlunda men kul när någon kommer och ska fota sitt husdjur. Än sålänge så har jag bara hört om att folk tagit med sig hundar, finns det folk som tar med sig andra djur också? Förmodligen. Jag skulle nog smälla av om någon kom med en orm eller spindel. Haha.

Hunden Tyke som jag fotade i förra veckan var jätteduktig och inte alls så sprallig som jag trodde, han var bara 9 månader. Men det var en erfarenhet att få fota en hund. Tyckte att han passade bra till fotöljen, ser ju nästan ut som värsta Hollywood hunden ;) haha.. hur söt som helst iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback